Fa-te cunoscut (a)

Pentru ca se aproprie sarbatorile de iarna si deja a inceput febra comenzilor, mi-a venit o idee de concurs mai putin obisnuita.

Primim zilnic multe mailuri de la reprezentanti, mai ales cei care vor sa se inscrie sau care s-au inscris de curand si vor sa inscrie altii reprezentanti.


Fa-te cunoscut (a)

scrie-ne si spune-ne povestea ta, de ce Avon, trimite-ne un articol despre tine sau despre produse Avon pe care le folosesti, chiar si sfaturi.

foloseste Formularul de contact 

Vom selecta pe cei mai buni si ii vom face cunoscuti, vom publica de comun acord articolul lor si o poza.

Fa-te cunoscut (a) in orasul tau

Cu ocazia asta, am sa anunt oficial ca eu nu am incredere foarte mare in review-uri de produse, eu va recomand sa va informati, sa cereti mostre, sa cititi intotdeauna instructiunile de folosire, sa le testati si sa selectati ceea ce vi se potriveste cel mai bine.

Cititi Produse Avon Blog pentru a va informa, contine 150 de articole si are peste 3 milioane de accesari in toata tara.

Fii mereu optimist(a), lucrurile bune se întâmplă celor care gândesc pozitiv şi se ştie deja ca oamenii reacţionează mai bine în faţa persoanelor vesele!
 

Comentarii